Heinz Ketchup

Elk bedrijf wil graag veel mensen bereiken. De weg naar dat bereik kennen we (theoretisch) allemaal: relevantie. Als we relevant zijn en blijven dan bereiken we op den duur steeds meer mensen. De moeilijke vraag is de invulling van relevantie: wanneer ben je relevant. De meeste bedrijven worstelen daar mee. Eén van de technieken om dit raadsel op te lossen is connecteren met consumenten. Als de consument mee kan schrijven en bouwen aan de content, stijgt de kans dat die content relevant zal zijn voor de betrokken consument.

Case: Heinz marketing

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s