De magie van Ikea

Terwijl veel online marketeers zich druk maken over tienden van seconden en mediamensen jammeren over de aandachtsspanne van de hedendaagse consument, stonden er gisteren files richting IKEA. Op feestdagen moet Rijkswaterstaat soms ingrijpen omdat de afritten naar het woonwarenhuis de belangstelling niet aankunnen. En zelfs dan zetten sommigen nog door. De politie heeft de handen vol aan het bekeuren van automobilisten die om de omheining zigzaggen om tóch naar IKEA te gaan. Als er één bedrijf inzicht kan geven in de kracht van storytelling, dan is het de Zweedse dozenschuiver.

Case: Storytelling door Ikea

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s